fredag 8 maj 2009

Hej Slemhinna!


Vem är du och vad gör du på RFSU-kongressen?
– Jag heter Hej Slemhinna! och jag reser land och rike runt i sommar för att folk ska kunna snacka om sex på ett enklare sätt. Och nu är jag här på kongressen för att visa upp mig.

Hur får du då folk att snacka sex?
– De får peka ut mina slemhinnor och sedan diskuterar vi på vilka olika sätt man kan ha sex med dem utan att få en könsjukdom.

Hur går sånt sex till?
– Det enklaste sättet är ju att använda kondom om man har sex med en slemhinna, används den bara på rätt sätt är det det säkraste sättet att undvika att åka på något man inte vill ha.

Var sitter då dina slemhinnor?
– Som hos alla andra, i könet, i munnen, i analen, i öronen, ögonen och i näsan.

Men man har väl inte sex i näsan?
– Så länge det är ömsesidigt och alla är med på det är det helt okej. Men näsan är kanske inte det första man kommer att tänka på då det gäller sex och könsjukdomar.

Vad har du för förväntningar på kongressen?
– Att så många som möjligt ska peka på mina slemhinnor, och våga prata länge och mycket om säkrare sex.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.